close

66143256686279_orig  

股神巴菲特和美國會員一起拉起小藍旗他高興的說:
 By knowing that I'm very recognized the company, this is a great company and your marketing idea and service mode will take care of each consumer, wv company is about to overturn the global tourism market, this is a revolutionary change, many people will be rich, tourism is the trend of the future, many countries need to travel to stimulate GDP, I will continue to focus on your company, I will participate in the financing when necessary! 


通過了解我非常認可這家公司,這是個偉大的公司,你們的營銷理念和服務模式無微不至地照顧著每位消費者,wv公司即將顛覆全球旅遊市場,這是一場革命性的改變,很多人會因此變得富裕,旅遊是未來的趨勢,很多國家的gdp需要旅遊來刺激,我將繼續關註你們公司,必要的時候我會參與融資。


股神巴菲特拿藍旗,連世界第三富有的人都在關註WV事業!這已告訴我們ㄧ件事,上個月在香港公司共同創辦人Wyne Nugent說的Worldventures 將成為全球家喻戶曉如Apple一樣的知名品牌,這事一定會成真! 你們還在等什麽呢?

 

wv旅行俱樂部wv旅遊俱樂部wv夢幻之旅World Ventures旅行俱樂部World Ventures旅遊俱樂部you should be here!

 

有任何問題都可以問我,我將樂意的為大家解答唷^ ^

 

我是WV的丞允

 

Line:seven717188

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    World Ventures 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()